Kastuļinas pagasta pārvalde aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu/i
(uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
veikt dokumentu pārvaldību pagasta pārvaldē un klientu apkalpošanas procesu;
lietvedības dokumentu izstrāde un noformēšana;
iesniegumu pieņemšana un reģistrēšana;
nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti;
personāla lietvedības dokumentu sagatavošana;
veikt nekustamā īpašuma nodokļa, īres apsaimniekošanas, komunālo maksājumu un citu maksājumu iekasēšanu;
veikt ieņēmumu iekasēšanu un atspoguļot kases ieņēmumu pārskatā.
Pretendentiem izvirzītās prasības:
profesionālā vidējā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
vēlama praktiskā darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;
vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
labas iemaņas darbā ar datoru;
augsta atbildības sajūta, precizitāte;
spēja risināt nestandarta situācijas;
prasme izmantot informācijas tehnoloģijas;
teicamas komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
interesantu un atbildīgu darbu;
sociālās garantijas;
pilnu darba slodzi;
stabilu atalgojumu EUR 800 (Bruto) mēnesī.
CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas, motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” vēlams sūtīt uz e-pastu kastulina@~@kraslava.lvvaiiesniegt personīgi Ilzas ielā 19, Priežmalē, Kastuļinas pagastā, Krāslavas novadā, darba laikā līdz 2024.gada 10.septembrim. Tālrunis uzziņām: tel: 65652201.