Jump directly to main navigation Jump directly to content Jump to sub navigation

Vakance

  • Pazinojumi

Kastuļinas pagasta pārvalde aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu/i

(uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt dokumentu pārvaldību pagasta pārvaldē un klientu apkalpošanas procesu;

  • lietvedības dokumentu izstrāde un noformēšana;

  • iesniegumu pieņemšana un reģistrēšana;

  • nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti;

  • personāla lietvedības dokumentu sagatavošana;

  • veikt nekustamā īpašuma nodokļa, īres apsaimniekošanas, komunālo maksājumu un citu maksājumu iekasēšanu;

  • veikt ieņēmumu iekasēšanu un atspoguļot kases ieņēmumu pārskatā.

Pretendentiem izvirzītās prasības:

  • profesionālā vidējā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;

  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;

  • vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā;

  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;

  • labas iemaņas darbā ar datoru;

  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;

  • spēja risināt nestandarta situācijas;

  • prasme izmantot informācijas tehnoloģijas;

  • teicamas komunikācijas prasmes.

Piedāvājam: 

 

  • interesantu un atbildīgu darbu;

  • sociālās garantijas;

  • pilnu darba slodzi;

  • stabilu atalgojumu EUR 800 (Bruto) mēnesī.

 

CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas, motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” vēlams sūtīt uz e-pastu kastulina@~@kraslava.lvvaiiesniegt personīgi Ilzas ielā 19, Priežmalē, Kastuļinas pagastā, Krāslavas novadā, darba laikā līdz 2024.gada 10.septembrim. Tālrunis uzziņām: tel: 65652201.

te_ir_darbs.jpg